administratief medewerker

24-40 uur

Wat ga je doen:

Iedere relatie is voor Het Urker Zalmhuys belangrijk. Stiptheid, maatwerk, kwaliteit leveren en afspraken nakomen zijn bij ons een vanzelfsprekendheid.
Je gaat verkoopfacturen maken en controleert deze op compleetheid en juistheid. Je staat klanten te woord die vragen hebben over hun factuur of order, je adviseert je collega’s bij administratieve vraagstukken, je beheert de crediteuren en debiteuren, je boekt banken en inkoopfacturen in en je draait je hand niet om voor alle overige administratieve werkzaamheden.

Kortom:

Kun jij meerdere ballen in de lucht houden, maar tegelijkertijd het overzicht bewaren? Ben jij dus een administratieve duizendpoot?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat verwachten wij van jou:

  • Je beschikt over brede kennis van administraties, administratieve processen en systemen.
  • Je bent accuraat en pakt uit jezelf dingen op.
  • Je kunt soepel werken met diverse geautomatiseerde systemen.
  • Je bent enthousiast en denkt in oplossingen.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je communiceert makkelijk tussen alle lagen van de organisatie.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.

Soliciteer nu!